ОБАВЕШТЕЊЕ – ПРИЈАВА ИСПИТА ЗА МАСТЕР И СПЕЦИЈАЛИСТИЧКЕ СТРУКОВНЕ СТУДИЈЕ

Пријава испита за 1. испитни рок (мастер и специјалистичке струковне студије) за школску 2017/2018. годину је од 5. до 9. фебруара 2018. године. Испитне пријаве се предају на шалтеру студентске службе.

ОБАВЕШТЕЊЕ

Обавештавају се студенти који нису остварили 30 поена за услов за излазак на испит, да то могу урадити кроз пријаву за испит (црвену) где ће назначити назив предмета-допуна (колоквијум, семинарски…) у зависности од тога шта им је предметни наставник дефинисао као могућност допуне.

ОБАВЕШТЕЊЕ

Све вести везане за наставу ће надаље бити објављиване у делу Студентски сервис у оквиру Инфо кутка.

ОБАВЕШТЕЊЕ – СТУДЕНТСКА РАЗМЕНА

На основу пријава кандидата за студентску размену, Комисија је разматрајући достављену документацију одлучила да на студентску размену пошаље два најбоља кандидата са ранг листе пријављених студента која ће боравити на Белгородском државном технолошком универзитету „В. Г. Шухов“ у оквиру размене:

  1. Андријану Мишић, студента треће године основних студија студ. програма КОТ
  2. Сару Јелесијевић, студента треће године основних студија студ. програма ЗЖС 
  3.  Дарко Костић, студент треће године основних студија студ. програма СРТ
  4. Александар Вукашиновић, студент треће године основних студија студ. програма СРТ
  5. Никола Љубисављевић, студент спец. студије ДРС
  6. Сандра Ивковић, студент спец. студије ДРС

Разговор са студентима ће бити накнадно обављен како би се студенти определили за боравак на Белгородском државном технолошком универзитету „В. Г. Шухов“ у периоду од 25.03.-25.04.2018. Студенти ће благовремено бити обавештени о термину састанка.
Уколико један од изабраних студента одустане, могућност за одлазак на студентску размену имаће следећи са формиране ранг листе пријављених кандидата.
Примедбе на одлуку Комисије доставити у року од 48 сати у просторијама секретаријата (201).

ОБАВЕШТЕЊЕ за оверу зимског и упис летњег семестра у школској 2017/2018. години за основне струковне студије

Овера зимског и упис летњег семестра вршиће се од 15. до 18. јануара 2018. године у времену од 9 до 13 часова.
Студент може да изврши оверу зимског и упис летњег семестра у школској 2017/2018. години ако у индексу има потписе предметних наставника и сарадника о обављеним предиспитним обавезама присуствовања настави и вежбама из предмета који су извођени у зимском семестру.
Студент може да добије потпис предметног наставника, односно сарадника за присуство настави и вежбама уколико нема више од седам изостанака у току семестра.
За 12 до 15 доласка студент добија максимални број поена за активно присуство настави, а за мањи број долазака сразмерно и мањи број поена.
Студент који има више од седам неоправданих изостанака може извршити административну оверу семестра уз плаћање накнаде за административну оверу у износу од 1.000,00 динара по предмету за који није добио потпис предметног наставника.
Уплата се врши на жиро рачун Школе.
Студент који има више од седам оправданих изостанака у току семестра и има оправдања за своја одсуства подноси молбу на шалтеру студентске службе за административну оверу са приложеним доказима о оправдању одсуства да би могао да овери семестар и пријави испите.
Уколико се овера семестра не изврши у предвиђеном року, студент може оверити семестар после рока уз административну таксу од 2.000,00 динара.
Овера зимског и упис летњег семестра обавезна је за све студенте основних струковних студија (и за студенте који обнављају годину и апсолвете).

За оверу зимског и упис летњег семестра студент на буџету подноси се:
– Индекс са потписима предметних наставника;
– Један образац ШВ-20, купује се у скриптарници Школе (попуњен);
– Један образац семестралног листа, купује се у скриптарници Школе (попуњен);
 – Анкета (попуњава се online према упутствуи обавезна је за све студенте који су уписали текућу годину осим за студенте који су обновили годину и апсолвенте;
– Семестрална уплата у износу од 750,00 динара на жиро рачун школе.

За оверу зимског и упис летњег семестра студент који сам плаћа школарину подноси:
– Индекс са потписима предметних наставника;
– Један образац ШВ-20, купује се у скриптарници Школе (попуњен);
– Један образац семестралног листа, купује се у скриптарници Школе (попуњен);
– Анкета (попуњава се online према упутству) и обавезна је за све студенте који су уписали текућу годину осим за студенте који су обновили годину и апсолвенте;
– Семестрална уплата у износу од 950,00 динара на жиро рачун школе;
– Све доспеле рате школарине.

ОБАВЕШТЕЊЕ о пријави испита за 1. испитни рок

Пријава испита за 1. испитни рок за школску 2017/2018. годину је од 15. до 18. јануара 2018. године. Испитне пријаве се предају на шалтеру студентске службе.

ИСТРАЖИВАЊЕ О МИГРАЦИЈАМА СТУДЕНАТА

Кабинет министра без портфеља задуженог за демографију и популациону политику, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја и Републичким заводом за статистику, спроводи истраживање о плановима студената у вези са будућим миграционим кретањима, како унутар Републике Србије, тако и ван њених граница, као и о њиховим ставовима о одласку из земље.

Циљ истраживања јесте обезбеђивање поузданих података који ће се користити као добра основа за управљање миграцијама младих високообразованих људи. Такође, послужиће за планирање активности и креирање конкретних механизама и мера у овој области ради стварања повољног амбијента за младе да остану у Србији, односно да се након завршетка студијских програма у иностранству врате у земљу. Подаци се прикупљају на свим факултетима, академијама и високим школама које имају акредитоване студијске програме.

Упитник је доступан на следећој веб-адреси: http://www.stat.gov.rs/MigracijeStudenata/.

Напомињемо да РЗС никада не објављује личне податке које прикупи током својих истраживања. Јавно могу бити коришћени само подаци сведени на просек на нивоу комплетног узорка.

ОБАВЕШТЕЊЕ – ПРАЗНИЦИ

За време новогодишњих и божићних празника Школа неће радити од 31.12.2017. до 7.01.2018. Први радни дан је понедељак, 08. јануар 2018.