Visoka tehnička škola strukovnih studija u Nišu redovno sprovodi postupak samovrednovanja i ocenjivanja kvaliteta svojih studijskih programa, nastave i uslova rada, kao i analize ocena i prolaznosti studenata.
UVODNE NAPOMENE
Standard 4: Kvalitet studijskog programa
- Tabela 4.1. Lista svih studijskih programa koji su akreditovani na visokoškolskoj ustanovi od 2011. godine sa ukupnim brojem upisanih studenata na svim godinama studija u tekućoj i prethodne 2 školske godine.
- Tabela 4.2. Broj i procenat diplomiranih studenata (u odnosu na broj upisanih) u prethodne 3 školske godine u okviru akreditovanih studijskih programa. Ovi podaci se izračunavaju tako što se ukupan broj studenata koji su diplomirali u školskoj godini (do 30. 09.) podeli brojem studenata upisanih u prvu godinu studija iste školske godine. Podatke pokazati posebno za svaki nivo studija.
- Tabela 4.3. Prosečno trajanje studija u prethodne 3 školske godine. Ovaj podatak se dobija tako što se za studente koji su diplomirali do kraja školske godine (do 30.09.) izračuna prosečno trajanje studiranja. Podatke pokazati posebno za svaki nivo studija.
- Prilog 4.1. Analiza rezultata anketa o mišljenju diplomiranih studenata o kvalitetu studijkog programa i postignutim ishodima učenja.
- Prilog 4.2. Analiza rezultata anketa o zadovoljstvu poslodavaca stečenim kvalifikacijama diplomaca.
Standard 5: Kvalitet nastavnog procesa
- Prilog 5.1. Analiza rezultata anketa studenata o kvalitetu nastavnog procesa.
- Prilog 5.2. Procedure i postupci koji obezbeđuju poštovanje plana i rasporeda nastave.
- Prilog 5.3. Dokaz o sprovedenim aktivnostima kojima se podstiče sticanje aktivnih kompetencija nastavnika i saradnika.
Standard 7: Kvalitet nastavnika i saradnika
- Tabela 7.1. Pregled broja nastavnika po zvanjima i status nastavnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru).
- Tabela 7.2. Pregled broja saradnika i status saradnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru).
- Prilog 7.1. Pravilnik o izboru nastavnika i saradnika.
- Prilog 7.2. Odnos ukupnog broja studenata (broj studenata odobren akreditacijom pomnožen sa brojem godina trajanja studijskog programa) i broja zaposlenih nastavnika na nivou ustanove.
Standard 8: Kvalitet studenata
- Tabela 8.1. Pregled broja studenata po nivoima, studijskim programima i godinama studija na tekućoj školskoj godini.
- Tabela 8.2. Stopa uspešnosti studija.
- Tabela 8.3. Broj studenata koji su upisali tekuću školsku godinu u odnosu na ostvarene ESPB bodove.
- Prilog 8.1. Pravilnik o proceduri prijema studenata.
- Prilog 8.2. Pravilnik o ocenjivanju.
- Prilog 8.3. Procedure i korektivne mere u slučaju neispunjavanja i odstupanja od usvojenih procedura ocenjivanja.
Standard 9: Kvalitet udžbenika, literature, bibliotečkih i informatičkih resursa
- Tabela 9.1. Broj i vrsta bibliotečkih jedinica u Školi.
- Tabela 9.2. Popis informatičkih resursa.
- Prilog 9.1. Opšti akt o udžbenicima.
- Prilog 9.2. Spisak udžbenika i monografija čiji su autori nastavnici zaposleni u Školi.
- Prilog 9.3. Odnos broja udžbenika i monografija (zajedno) čiji su autori nastavnici zaposleni u Školi sa brojem nastavnika u Školi.
Standard 10: Kvalitet upravljanja visokoškolskom ustanovom i kvalitet nenastavne podrške
- Tabela 10.1. Broj nenastavnih radnika zaposlenih sa punim ili nepunim radnim vremenom u visokoškolskoj ustanovi u okviru odgovarajućih organizacionih jedinica.
- Prilog 10.1. Šematska organizaciona struktura visokoškolske ustanove.
- Prilog 10.2. Analiza rezultata ankete studenata o proceni kvaliteta rada organa upravljanja i rada stručnih službi.
Standard 11: Kvalitet prostora i opreme
- Tabela 11.1. Ukupna površina (u vlasništvu Škole i iznajmljeni prostor) sa površinom objekata.
- Tabela 11.2. Lista opreme u vlasništvu Škole koja se koristi u nastavnom procesu.
- Tabela 11.3. Nastavno-naučne i stručne baze.
Standard 13: Uloga studenata u samovrednovanju i proveri kvaliteta
Standard 14: Sistematsko praćenje i periodična provera kvaliteta